Almindelige spørgsmål og svar

Jeg fik ingen cashback. Hvad skal jeg gøre?
Hvis der er gået mere end 5 dage, efter at du har afsluttet købet, og cashbacken ikke vises på din profil, betyder det, at partnerbutikken ikke har overført oplysninger om dit køb til os, og derfor er din cashback ikke blevet tilføjet. Hvis du er sikker på, at du fulgte alle anbefalinger for at få cashback, da du lavede din bestilling, så send os blanketten, Hvor er min cashback?, og vi vil undersøge sagen.

Bemærk, at cashback-forespørgsler skal indsendes inden for 6 måneder efter købet. Hvis du har foretaget et køb for mere end 6 måneder siden, kan vi ikke tilføje mistet cashback, da vores partnerbutikker ikke accepterer sådanne krav.

Hvor lang tid tager det, før jeg kan få min cashback udbetalt?
Når du har foretaget et køb og din cashback er blevet registreret som Afventer, bliver vi nødt til at vente, indtil butikkens returperiode er forbi, for at sikre, at du ikke har returneret eller ændret din ordre. Butikken vil kontrollere, at alle betingelser blev opfyldt, da købet blev foretaget. Hvis butikken accepterer, at du er berettiget til bonus, sender de os betalingen, og din cashback-status ændres til Kan udbetales, når vi har modtaget penge fra butikken. Bemærk, at vi er nødt til at vente på, at butikken først betaler os, og først derefter kan vi ændre statussen.

Hele denne proces kan tage omkring 3 måneder, afhængigt af butikken. Der findes dog nogle undtagelser:

  • For butikker i rejsekategorien, vil cashbacken blive godkendt (Kan udbetales) inden for 9 uger efter, at din rejse er afsluttet (hotel check-out-dato, flyvningsdato, returneringsdato for billeje osv.). Dette betyder, at hvis du f.eks. reserverede dit hotel den 1. september 2021 og først tjekker ud den 21. december 2021, bliver din cashback-status ændret til Kan udbetales senest 1. marts 2022.
  • Ved køb på AliExpress, vil cashbacken blive godkendt inden for 30-40 dage efter, at du har bekræftet modtagelsen af dit køb. Det gør du under din Aliexpress-profil. Dette er vigtigt, fordi AliExpress-sælgeren først får penge for produkterne efter bekræftelsen. Husk at bekræfte, at du har modtaget din ordre på din AliExpress-profil.
Hvor længe skal jeg vente på, at min cashback bliver registreret?
Typisk vil din cashback blive registreret på din konto inden for 15 minutter efter, at du har afsluttet dit køb. Du vil også modtage en e-mail fra Bonusway, der bekræfter registrering af din cashback. I nogle butikker kan det dog tage op til 5 dage at underrette os om dit køb. Og så snart butikken giver os besked, tilføjes din cashback på din konto.

Hvis der er gået længere end 5 dage, og din cashback ikke er registreret, bedes du kontakte os ved at udfylde blanketten, Hvor er min cashback? og vi vil hjælpe dig.

Kan jeg bruge rabatkoder og stadig få cashback?
For kun at sikre, at din cashback registreres og godkendes, skal du kun bruge kuponer, der findes på Bonusway. Hvis du vælger at anvende en kupon, der ikke findes på Bonusway, kan vi ikke garantere, at du får cashback for dit køb.
Hvorfor er min cashback blevet afvist?
Vi ved ikke altid nøjagtigt, hvorfor sælgeren har afvist din cashback, men her kan du finde mulige årsager:

  • Du annullerede eller returnerede din ordre eller en del af din ordre.
  • Du brugte en rabatkode eller kampagnekode, der ikke findes direkte på Bonusway, inklusive kuponer fra andre cashback-websteder.
  • En anden henviser er blevet tildelt cashback-provisionen (f.eks. en prissammenligningsside eller en rabatkodeside).
  • Du brugte en ikke-kvalificeret betalingsmetode, herunder gavekort, butikskredit eller belønningspoint.
  • Forhandlerens vilkår blev ikke overholdt.
  • Butikken er lukket eller gået konkurs.

Hvis du ikke mener, at noget af dette gælder for dit køb, bedes du sende os et Cashback afvist -krav, og vi vil kontakte forhandleren for at finde ud af, hvorfor de afviste din bonus.

Hvordan kan jeg ændre min adgangskode?
Hvis du ikke kan logge ind på din konto, skal du klikke på Glemt dit password? Du vil derefter modtage en e-mail med et link, der giver dig mulighed for at oprette en ny adgangskode.

Hvis du allerede er logget ind, kan du ændre din Bonusway-adgangskode ved at gå til afsnittet Indstillinger på din konto. Du skal angive din gamle adgangskode, og derefter vil du kunne indsende en ny adgangskode.

 

 


 

Fandt du ikke svaret?

Udfyld venligst en af nedenstående formularer, og vi vil forsøge at hjælpe dig hurtigst muligt. Hvis din cashback ikke er blevet registreret på din konto inden for 5 dage fra købsdatoen, bedes du indsende formularen om manglende cashback.

Send os dit spørgsmål <span style="color: #ffffff;">–</span> Send os dit spørgsmål

Hvis du ikke kan finde et svar i vores artikler på denne portal, bedes du indsende en formular, så hjælper vi dig.                                 

Indsend formular for uregistreret cashback Indsend formular for uregistreret cashback

Hvis din cashback ikke blev registreret, bedes du indsende en formular i afsnittet Afventende cashback efter du har logget ind på din konto på hjemmesiden.

Bemærk venligst, at hvis et køb, som du ikke modtog din cashback for, blev foretaget for mere end 6 måneder siden, vil vi desværre ikke kunne registrere din cashback, fordi transaktionen er for gammel.

Vi bestræber os på at besvare alle spørgsmål inden for 72 timer, men nogle gange modtager vi flere spørgsmål end normalt, og svartiden kan være op til flere dage. Alle henvendelser vil stadig blive besvaret hurtigst muligt.

I løbet af sommeren kan svartiden være op til en uge, men vi vender tilbage til dig hurtigst muligt. Vi beklager ulejligheden.