Almindelige spørgsmål og svar

Vi betaler bonus så snart webshoppen har godkendt dit køb og betalt salgsprovision til os. På vores side kan du se, hvor lang betalingstid de forskellige webshops har. Hvis du ikke har fået din bonus og betalingstiden er overskredet, bør du kontakte os på info@bonusway.dk
Du kan bede om en overførsel af bonus til din bankkonto når saldoen overskrider et minimumbeløb på 150 kr. For at vi skal kunne lave en udbetaling, kræver det at du udfylder dit fuldstændige navn og IBAN-kontonummer eller PayPal-brugernavn under "Betalingsoplysninger". Udfyld også gerne oplysningerne under "Private indstillinger". IBAN er en international standard for kontonumre og bruges ved betalinger til og fra udlandet. Danske IBAN-kontonumre begynder med landekoden DK og bankens firecifrede registreringsnummer, efterfulgt af kontonumret (op til 10 karakterer). Kontakt din bank, så bliver det helt sikkert korrekt. Når du har gemt oplysningerne, så husk at bekræfte dem via en e-mail fra Bonusway. 
Bonussen kan være en procentandel af ordreværdien eller et fast beløb i kroner. Bonussen beregnes af varens eller tjenestens pris eksklusive moms og fragt. Den faste bonus i kroner er altid den samme, uanset størrelsen på dit køb eller antallet produkter du har bestilt.
Hvis du annullerer eller returnerer hele din bestilling, afvises bonussen, og dens status bliver "Afvist". Hvis du kun returnerer en del af bestillingen, reduceres bonusbeløbet automatisk.
Hvis man allerede har gennemført et køb i en webshop uden at logge ind på Bonusway.dk, kan man desværre ikke få bonus bagefter. 
Hvis har gennemført et køb via Bonusway, men din bonus udeblev, kan du kontakte os på info@bonusway.dk, forudsat at der er registreret et klik til den pågældende webshop under din profil. Det kan du se i klikhistorikken under "Min profil". Vi kan registrere din bonus manuelt, hvis der ikke findes en gyldig årsag til at købet ikke har genereret en bonus. 
Vores bonussystem fungerer desværre ikke i forbindelse med rabatkoder, -kuponer eller gavekort. De kan desværre ikke kombineres med cashback. Kun kampagnekoder, som angives på vores hjemmeside, sendes via nyhedsbreve fra Bonusway eller publiceres i vores sociale medier fungerer. 
Bonusstatussen varierer afhængigt af hvor langt betalingsprocessen er kommet. Først er statussen "Under evaluering" (vi venter på webshoppen og netværkets godkendelse). Når du får bonussen til din Bonusway-konto ændres statussen til "Tilføjet til din saldo" (vi betaler dig). Forskellige webshops har forskellige gennemsnitlige udbetalingstider, de kan ses på de forskellige webshops egne sider. Bemærk at når bonussen gælder en tjeneste som et hotel eller flyrejse, betales bonussen først efter at selve tjensten er brugt. Udbetalingstiden begynder altså når hele tjenesten er benyttet. 
AdBlock anbefales ikke. Bonus kan kun registreres, hvis din webbrowser tillader cookies, eftersom vi sporer købene ved hjælp af dem. En del Adblock-programmer sletter cookies, og dermed forhindres bonussen fra at registreres. Deaktiver alle Adblock-programmer før du bruger Bonusway.dk. 
En cookie er en datafil som gemmes i din webbrowser og som beder om adgang til din online aktivitet. Tjenesteudbyderen kan henten cookien senere og kontrollere de oplysninger som den registrerede. Når du for eksempel besøger en webside for første gang og vælger dansk som sprog, behøver du ikke vælge sprog ved næste besøg. I dette tilfælde har cookien registreret at du foretrækker at bruge websiden på dansk. Cookies kan ikke få adgang til dine passwords eller andre filer på computeren. Når du klikker dig videre til en webshop via os, gemmer vi en cookie i din webbrowser. Ved hjælp af denne cookie identificerer webshoppen dig som bruger af Bonusway.dk. Webshoppen betaler derefter os en salgsprovision af dine indkøb, som vi deler med dig i form af bonus. For at din bonus skal registreres, bør du altid tillade cookies i din webbrowser. Hvis cookies er deaktiverede i din webbrowser, skal du aktivere dem. 
Perfekt! Vi svarer hellere end gerne på dine spørgsmål. Venligst kontakt os pr. e-mail på info@bonusway.dk. Hvis dit spørgsmål gælder en manglende bonus, så vent venligst et par dage efter købet er gennemført, før du tager kontakt. Af og til kan det tage lidt tid før en bonus registreres. Tag altid kontakt til Bonusway ved bonusrelaterede spørgsmål og ikke webshoppen, som du har handlet hos. Vi har ikke separate aftaler med vores butikker, men med diverse affiliate-netværk.